FAQ – Často kladené otázky

Ako dlho trvá dodanie tovaru?

Objednávky pre Slovensko doručujeme zvyčajne do 2-3 pracovných dní. Doručovanie do iných krajín trvá 3-5 pracovné dni. Lehota sa môže predĺžiť podľa dostupnosti tovaru. 

 

Bude ma niekto informovať o doručení zásielky?

Samozrejme,  deň vopred budete informovaný o doručení balíka zaslaním sms s číslom balika, predpokladaným termínom doručenia a výškou dobierky. Zásielku Vám doručí slovenska pošta alebo poštový kuriér.

 

Čo, ak nestihnem kuriéra?

V prípade, ak sa neviete prispôsobiť na príchod kuriéra, je možnosť využiť Odberné miesto Z-BOX - PACKETA, kde si zásielku vyzdvihnete osobne a v čase, ktorý Vám vyhovuje. O doručení zásielky, budete informovaný SMS alebo mailom, ktorý obdrží zákazník po doručení zásielky.

 

Ako môžem zaplatiť za tovar?

V rámci Slovenska je možná platba v hotovosti priamo kuriérovi na dobierku, prípadne prevodom na náš bankový účet. Využiť môžete aj platbu platobnou bránou pri objednávke.

 

Máte kamennú predajňu?

Žiaľ, fungujeme len ako internetový obchod.

 

Môžem tovar vymeniť, vrátiť alebo reklamovať?

Samozrejme, všetky podrobné informácie ako postup a podmienky nájdete v sekcii Vrátenie/Výmena/Reklamácia.

Kedy mi budú vrátené peniaze za vrátený tovar?

Cena za tovar vrátanie poštovného a balného bude zákazníkovi vrátená po dôkladnom skontrolovaní vráteného tovaru do 14 dní, no zvyčajne je to už do 5 dní.
 

Späť do obchodu
zamishop nájdete na GLAMI.sk