Výmena/vrátenie/reklamácia tovaru

Výmena/vrátenie/reklamácia tovaru

  

Postup a podmienky pri VÝMENE tovaru

 

Nesadla Vám veľkosť, prípadne Vám nevyhovuje farba?

Žiaden problém. 

Zlú veľkosť alebo farbu Vám vymeníme do 5 dní. Dá sa vymeniť len rovnaký tovar, farbu za farbu, veľkosť za veľkosť.

 

Postupujte podľa pokynov. 

1. Vytvorte si objednávku na tovar, o ktorý máte záujem, spôsob platby uveďte dobierka. Do

poznámok uveďte „výmenný balík“. Priložte formulár, ktorý vyplníte. Stiahnete si ho TU.

 

2. Nepoškodený a nepoužitý tovar zabaľte do pôvodného obalu tak, aby sa pri preprave nepoškodil. Balik je potrebné odoslať doporučene na našu adresu. Poplatok za balík si hradí zákazník sám. 

 

3. Pri výmene tovaru sa dá vymeniť len rovnaký tovar, napr. topánky (37) len za rovnaké

topánky (38), oblečenie (S) za rovnaké oblečenie (M). Platí len na nezľavnený tovar. Hodnota tovaru musí byť rovnaká.

 

Postup a podmienky pri VRÁTENÍ tovaru

1. Vyplňte formulár, ktorý ste obdržali pri zakúpení tovaru. Pokiaľ ho nemáte môžete si ho stiahnuť TU. Skontrolujte si správnosť IBAN-u, kde Vám budú vrátené finančné prostriedky. Tovar, ktorý vraciate musí byť v pôvodnom balení, nepoškodený, nepoužitý s pôvodnými visačkami. Starostlivo ho zabaľte, aby sa pri preprave nepoškodil. Prepravné náklady hradí kupujúci. Tovar je možné vrátiť do 14 kalendárnych dní. Po prekročení lehoty reklamácia nebude uznaná a balík bude vrátený spätne na adresu odosieľatela.

 

Tovar nám nezasielajte na dobierku, takýto balík nebude prevzatý.

 

2. Po následnej kontrole tovaru, Vám budú pripísané na Vami uvedený účet finančné prostriedky najneskôr do 14 kalendarnych dní. Predávajúci nevráti platbu za poštovné a balné kupujúcemu, ak si kupujúci objedná viac kusov tovaru a následne vráti len časť zakúpeného tovaru.

 

3. Predávajúci nezodpovedá za prípadnú stratu, preto doporučujeme, aby kupujúci zasielal tovar späť prostredníctvom doporučenej zásielky a uchoval si podacie číslo.

 

Postup a podmienky pri REKLAMÁCII tovaru

 

V prípade reklamácie pošlite fotografie výrobku/výrobkov s poškodením na nasledujúcu e-mailovú adresu

 

info.zamishop@gmail.com,

 

ak bude reklamácia uznaná, platba bude vrátená, najneskôr do 14 dní odo dňa poslania fotografií s poškodením. Peniaze budú vrátené na číslo účtu, z ktorého bola uhradená objednávka alebo na číslo účtu, ktoré nám poskytnete v e-maili.

 

 Adresa pre výmenu/vrátenie/reklamáciu tovaru

Mgr. Žaneta Levická – zamishop

Poštová 37

935 41 Tekovské Lužany

 

Späť do obchodu
zamishop nájdete na GLAMI.sk